ارزها

عنوان ارزهای دیجیتال

ارزها

عنوان ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

کیف پول ورج

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران جهان در ورج سرمایه گذاری کرده‌اند. کیف پول‌های متعددی برای ورج وجود دارد به طور مثال کیف پول دسکتاپی، که این کیف پول دسکتاپی خود دارای چند نوع است که کاربران با انتخاب هر کدام می توانند آن را دانلود کنند و پس از استخراج ارز دیجیتال ورج آن را در کیف پول مورد نظر نگهداری کنند.

نوع دیگر کیف پول ورج، کیف پول موبایلی است و فقط از نوع اندروید، و همچنین چند نوع کیف پول تحت وب برای این ارز وجود دارد که کاربران می‌توانند خود راجع به آنها تحقیق کنند.

برای امنیت سعی کنید از کیف پول‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. ورج را می‌توان بجز استخراج آن از صرافی‌ها همانند بیت کوین و اتریوم خریداری کرد. خرید کلیه ارزها حتی ارز ورج با دلار و ریال برای کاربرن ایرانی بسیار مشکل است و می‌توان گفت اصلا به صرفه نیست.

ورج را می‌توان به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کرد. در اینصورت با وارد شدن به سایت‌های رسمی ایرانی می‌توانید با پرداخت ریال یا دلار بیت کوین یا اتریوم خریداری کنید سپس آن را به ورج تبدیل کنید.

  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • شکوفه گودرزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی