ارزها

عنوان ارزهای دیجیتال

ارزها

عنوان ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

ارز انرژی

ارز دیجیتال انرژی با نماد اختصاری ان آر جی شناخته شده است. استخراج ارز دیجیتال انرژی به وسیله کاربران زیادی انجام می‌شود. این ارز با فناوری بلاک چین به اجرا درمی‌آید. مشکل این ارز متمرکز بودن آن است. 5 صرافی وجود دارد که این ارز در آن خرید و فروش می‌شود.

در صرافی‌های که ارز دیجیتال انرژی را پشتیبانی می‌کنند می‌توان خرید این ارز را انجام داد، به این صورت که ابتدا بیت کوین یا اتریوم استخراج شده یا خریداری شده خود را در کیف پول رسمی این ارز قرار می‌دهید سپس آن را از طریق سایت صرافی به ارز انرژی تبدیل می‌کنید و یا می‌توانید ارز دیجیتال انرژی استخراج شده خود را در سایت صرافی مورد پشتیبانی شده به بیت کوین و یا اتریوم تبدیل کنید.

ارز انرژی برای نگهداری و امنیت بیشتر نیازمند کیف پول است، چند نوع کیف پول برای این ارز در نظر گرفته شده است، از جمله سخت افزاری، دسکتاپی و موبایلی که کاربران به مراجعه به سایت می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند.

  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • شکوفه گودرزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی